Басы » Акимат » Денсаулық сақтау » ДДҰ-ның үйлесімді тамақтану жөнінде 12 қағидасы
ДДҰ-ның үйлесімді тамақтану жөнінде 12 қағидасы
Автор: Акимат
06-03-2019 10:28
ДДҰ-ның үйлесімді тамақтану жөнінде 12 қағидасы
Тамақтану – адам денсаулығын өмір бойы нығайту мен сақтаудың басты факторы. Егер дұрыс тамақтанудың негізгі ережелері мен қағидаларын біліп және сақтаса, айтарлықтай алдын алуға болатын жүрек қан-тамыр аурулары (инфаркт, инсульт), обыр, қант диабеті сияқты созылмалы инфекциялық емес аурулардың қауіп-қатер факторы дұрыс тамақтанбау болып табылады.
 
ДДҰ-ның үйлесімді тамақтану жөнінде
12 қағидасы:
 
1.Тамақ әртүрлі және құрамында өсімдік өнімдері көп, ал жануар текті азық түлік аз болуы қажет.
2.Нан, өндірілген дақылды өнімдер, макарон өнімдері, күріш пен картоп тағамның негізін қалыптастырады.
3.Көкөністер мен жемістерді тәулігіне 400 г артық бірнеше рет тұтыну қажет.
4.Күнделікті құрамында май мен натрий мөлшері төмен сүт және сүт өнімдерін, ал сүтқышқылды өнімдерді тәулігіне кемінде 200 г тұтыну қажет.
5.Майсыз ет, балық, құс етінің мөлшері тәулігіне кемінде 80 г болуы қажет.
6.Майы көп ет және балық, құс етін, бұршақ өнімдерімен алмастыру қажет.
7.Майдың мөлшері 30% -дық тағамның тәуліктік құнарлылығынан аспау қажет.
8.Тағам құрамында көмірсулар аз тәулігіне құнарлығы кемінде 10% болую қажет.
9.Ас тұзының мөлшері тәулігіне 5 г аспау қажет.
10.Дене салмағының индексі дене белсенділігі бір қалыпты деңгейде болған жағдайда 25 кг/м2 артпауы қажет.
11.Алкогольден бас тарту қажет.
12.Тағамды қауіпсіз және гигиеналық тәсілмен әзірлеу керек.
 
 
 
«Семей қаласының Салауатты өмір салтын
қалыптастыру проблемалары орталығы»